Hosszú Katinka lett a vállalat új kampányának arca – jelentette be a Huawei.

A háromszoros olimpiai, ötszörös világ- és tizenháromszoros Európa-bajnok úszónő mostantól a Huawei legújabb csúcstelefonját, a P10-et népszerűsíti többek közt TV-reklámokban, valamint közterületi és online hirdetési felületeken.

A Tökéletes portré nevű kampány fókuszában az emberi arc áll, amely sok mindent elárul rólunk, tükrözi a vágyainkat, mesél a sikereinkről, a legszebb emlékeinkről és a küzdelmeinkről, utalva a készülék kamerájának portréfotózáshoz kifejlesztett képességeire – írja a computerworld.hu.

A világ első önarckép fotója 1839-ben készült, a szelfizés elterjedésére azonban több mint 150 évig kellett várni. Manapság már minden percben több mint 3 millió fotó készül szerte a világon – 90 százalékuk okostelefonnal.