A kedden észlelt problémát követően szerdán ismét gond van az OTPdirekt és a WebShop szolgáltatással – olvasható az OTP Bank honlapján az ügyfeleknek szóló tájékoztatásban.

Technikai probléma miatt az OTPdirekt, valamint a WebShop szolgáltatás csak részlegesen érhető el, a hiba kijavításán a szakemberek nagy erőkkel dolgoznak.

Az OTP-nél a technikai probléma kedd reggel kezdődött, amikortól csak részlegesen volt elérhető a cég internetbanki rendszere és webshop szolgáltatása. A hibát kedden késő estére helyreállították, a szolgáltatások ekkortól szerda reggelig  működtek zavartalanul.

A pénzintézet az MTI érdeklődésére közölte: sikertelen belépés esetén javasolják az ügyfeleknek, hogy kíséreljék meg az ismételt belépést, ugyanis több százezer tranzakció sikeres volt kedden és már szerdán is.

A bank felhívja a figyelmet: a POS-terminálokon keresztül indított kártyás vásárlásokat a hiba nem érinti, így ügyfeleink az üzletekben zavartalanul tudják a bankkártyát használni.

Az ügyfelek számlájára érkezett jóváírásokat a rendszer szintén kezeli. Így mindenki biztonságosan hozzáfér a rendelkezésére álló egyenlegéhez; az ATM-ek üzemszerűen működnek – közölte az OTP Bank.