A sportra és a szurkolásra építi most induló féléves kampányát a Mol. A ma debütáló kampány más országokban is látható lesz.

A kezdeményezés célja, hogy több millió magyarban felébressze a mindenkiben ott szunnyadó szurkolót. A kampányt a Greenroom készítette – olvasható a Kreatív Online-on. Mivel jégkorong-világbajnokság, foci-eb és olimpia is van ebben az évben, a Mol úgy döntött, hogy a fél éves kommunikációs stratégiáját a sportra építi.

Május 6-án kezdődik a jégkorong-világbajnokság Oroszországban, június 10-én a labdarúgó Eb Franciaországban, augusztus 5-én pedig Rióban, a nyári olimpia nyitóünnepségén vonulnak fel a magyar sportolók.

A MOL a magyar jégkorong válogatott névadó szponzora, a magyar foci-, valamint számos egyéni sportoló támogatója. Többek között Szilágyi Áron, Gyurta Dániel, Vajda Attila és Kozák Danuta is a Mol-csapat tagjaként vesz majd részt a riói olimpián.
A stratégiai cél az volt, hogy tudatosuljon az emberekben; aki a Molnál tankol, támogatja a magyar sportot.

A Greenroom által fejlesztett koncepció szerint szurkolhatunk bárminek és bárkinek, az izgalom összehozza és mélyíti az emberi kapcsolatokat, közösségeket épít. A kampánygondolat lényege, hogy megmutassuk, a mindennapok tele vannak pillanatokkal, amelyekben szurkolunk: a busz után futó utastársunknak vagy a gepárd elől menekülő gazellának.