Már nem a Facebook a legnépszerűbb közösségi oldal az amerikai fiatalok körében: a Youtube, az Instagram és a Snapchat is populárisabb.
A 13-17 évesek 51 százaléka használja a Facebookot az Egyesült Államokban valamilyen gyakorisággal, ez az arány 3 éve még 71 százalék volt – olvasható a Pew Research Center kutatásában.
A legnépszerűbb platformok között ott van a Youtube (85 százalék), az Instagram (72 százalék – ez szintén a Facebook tulajdonában van), a Snapchat (69 százalék), de a Twittert is majdnem egyharmaduk, a Tumblrt pedig 9 százalékuk használja – írja a Kreatív Online.
Ha azt nézzük, hogy melyik közösségi felületet használják a legtöbbször egy nap,
A Facebook abban a statisztikában sincs az élbolyban, hogy melyik felületet használják a legtöbben egy nap: a Snapchat (35 százalék), a Youtube (32 százalék) és az Instagram (15 százalék) is a Facebook (10 százalék) előtt van.
A lányok többször mondják azt, hogy a Snapchatet használják a legsűrűbben (42 százalék), míg a fiúk inkább a Youtube-ot használják (39 százalék).