Motivációs üzenettel hirdeti meg idén a Budapest Sportiroda (BSI) a kommunikációs és reklám-ügynökségeket megszólító maraton váltóbajnokságát. A cél, hogy minél több szakember álljon a rajtvonalhoz az egészséges életmód nagyköveteként.

„A kommunikációs-reklám szakma köztudottan ülő munka, ami kimagasló kreativitást, megerőltető szellemi befektetést igényel. Éppen ezért, az ezen a területen dolgozóknak rendkívül fontos a kikapcsolódás, a feltöltődés, amelyre a sport az egyik leghatékonyabb eszköz” – fogalmazott Kocsis Árpád, a BSI ügyvezető igazgatója.

Az ADRun-ra a magyar és nemzetközi kommunikációs-reklám területen tevékenykedő ügynökségek képviselői jelentkezhetnek, a maratoni távot 4 szakaszban (9 km – 12,4 km – 8,6 km – 12,2 km) kell teljesíteniük.

Első hallásra sok lehet a 12,2 km, de figyelembe véve, hogy mennyien választják a futást feltöltődés céljából, ez a szakasz is könnyen teljesíthető.

A szervezők a motivációs oldalra is figyeltek. Minden nevezési díjból elkülönítenek egy bizonyos összeget az „ADRun Alap” cím alatt, ezt a legjobban teljesítő ügynökség csapata használhatja fel, szabadon.

Csak egy kikötés van: olyan lehetőségre kell fordítani az összeget, amelyik a csapatok közti előrelépést, a szakmai fejlődését segíti elő – legyen szó egy study tourról, részvételről egy szakmai rendezvényen vagy egy látogatásról egy kedvenc ügynökségnél.

Az ADRun ötletének kidolgozásában, szervezésében és lebonyolításában a BSI partner-ügynöksége az Artvertising.