Ügyfelei között hirdet partnerségi programot az OTP Bank vállalati üzletága. Az OTP Business Nagykövet Program fél éves tematikus rendezvénysorozat, közös műhelymunkában, akár a hitelintézet kommunikációjában is részt vehetnek a cégvezetők.
OTP Business Nagykövet Program néven indít rendezvénysorozatot az OTP Bank vállalati üzletága, amelynek célja, hogy közvetlen és hatékony párbeszédet kezdeményezzen meglévő vállalkozói ügyfélkörével.
A féléves programra mikró- kis- és középvállalatoktól várják a cégvezetők jelentkezését. A bank által kiválasztott közel 50 nagykövetnek havonta egy inspiráló rendezvényt szerveznek, ahol sikeres előadók szereplését követően egy-egy témát dolgoznak fel majd a résztvevők workshop formájában.
Az első, októberi eseményen Szilágyi Áron kétszeres olimpiai bajnok kardvívó és edzője, Decsi András beszélnek majd a partnerségről, a kihívásokról és lehetőségekről.
A program célja a tapasztalatcserén túl, hogy a cégek az együttműködésnek köszönhetően üzleti fejlődésükhöz inspirációt, információt és lehetőséget is kapjanak, az őket érintő kihívásokra pedig megoldást.
Az OTP Business nagykövetek közül néhányan a bank kommunikációjában is szerepet kapnak majd. A Nagykövet Program fő üzenete, hogy az OTP Business partnerként tekint ügyfeleire, a partneri viszony pedig együtt gondolkodást, értékteremtést is jelent.
„Hiszünk benne, hogy ügyfeleink számára a legfőbb érték, ha partnereik vagyunk az üzleti döntéseikben, fejlődésükben, ha személyesen foglalkozunk az igényeikkel és minden pénzügyi kérdésre rugalmasan tudunk megoldást találni. A hagyományos kutatásokon és ügyfélkapcsolatokon túlmutató, újító kezdeményezést indítunk az OTP Business Nagykövet Programmal. Nem titkolt célunk, hogy a közös munka nyomán akár finomítani, fejleszteni tudjuk szolgáltatásainkat” – mondta Csonka Tibor, az OTP Business ügyvezető igazgatója.
Az OTP Business Nagykövet Program már önmagában is a partnerségre épül, hiszen a kiválasztott ügyfelekkel számos platformon terveznek közös munkát, együttműködést. A programsorozat felvezető kommunikációjában az OTP Business kampányokból már korábban megismert ügyfél a banki tanácsadójával együtt szerepel majd.
A figyelemfelhívó szpotot elsősorban online felületeken, YouTube hirdetésekben terjesztik, a toborzást intenzív PR támogatás is segíti.
Az OTP Businessnél számlát vezető vállalkozói ügyfelek 2018. szeptember 23-ig jelentkezhetnek.