Idén szeptembertől Pellion Ágnes irányítja az EY Magyarország teljes körű kommunikációját. Az új brand, marketing és kommunikációs igazgató felelősségi körébe tartozik többek között a klasszikus brandépítési feladatok mellett kiemelt stratégiai üzletfejlesztési projektek vezetése is.

Az EY Magyarország új vezetője több mint 16 éves iparági tapasztalattal, a Coca-Cola Magyarországtól érkezik a tanácsadó vállalathoz, ahol az elmúlt két évben közkapcsolati és kommunikációs vezetőként dolgozott. A kormányzati kapcsolatok irányításán túl jelentős szerepet vállalt többek között a márka teljes újrapozícionálásában a „Taste the feeling” kampány keretén belül. Felügyelte, valamint részt vett a vállalat influencer stratégiájának kidolgozásában, ügyfélkapcsolat-tartási rendszerének real-time alapokra helyezésében a Coca-Cola Magyarország termékkategóriáinak építésében, valamint a corporate reputáció menedzselésében.   

„Az FMCG szektorban eltöltött idő rendkívül értékes tapasztalatot adott, hogy merre halad a kommunikációs technológia, milyen hihetetlen tempóban alakulnak át a fogyasztói igények és mennyire gyorsan kell ehhez alkalmazkodnia még a legnagyobb márkáknak is. Hiszem, hogy az ott megszerzett tapasztalat és tudás a pénzügyi, tanácsadói szektorban is határozottan releváns. Kitűzött célom, hogy az EY Magyarország kommunikációját és stratégiáját is a XXI. század legújabb ügyféligényeihez igazítsam” – foglalta össze távlati terveit és várakozásait Pellion Ágnes.

A Kaposvári Egyetem főiskolai karának kommunikáció és francia szakán végzett szakember 2007 és 2015 között már dolgozott az EY-nál. Ekkor fő feladata volt az üzletágak kommunikációja és pozícionálása. Munkája eredményeként több éven keresztül a médiában egyik legtöbbször említett tanácsadó céggé vált az EY. Nevéhez kötődik a vállalat 2013-as rebrandingje, valamint a World Entrepreneur of the Year program magyarországi managementje is. Az új vezető kiemelt figyelmet fordít a három év után újra elindított EY Az Év Üzletembere díj sikerre vitelének.