Az első magyar online takarítás-közvetítő saját felmérésének eredménye alapján áprilistól új néven kínálja szolgáltatásait. A hazai alapítású, Magyarországon működő startup a könnyebb beazonosítás miatt döntött a Rendi név mellett.
A tavaly szeptemberben, Helpy néven indult vállalkozás kutatást végzett megrendelőinek körében. „Számos hasonló nevű szolgáltatás, honlap és cég létezik nemzetközi szinten, amelyek tőlünk eltérő profillal működnek. Megkérdeztük jelenlegi ügyfeleink véleményét is a könnyebb beazonosíthatóság érdekében. A többség a magyar névre történő váltást javasolta. Tehát a név megváltozott, de a lényeg nem” – mondta Csillik Timur vezérigazgató.
Az új brand kapcsán hozzátette: azért is döntöttek a Rendi név mellett, mert könnyen kiejthető és a rendrakás-rendelés szójátékon alapul.
Napi néhány megrendeléssel kezdtek, majd villámgyorsan megnőtt a bejövő kérések száma – ma már heti 150-200 alkalommal oldják meg az otthonokban a házimunkakérdést. Az ügyfelek ezentúl az átkeresztelt honlapon és Facebook oldalon – néhány kattintással – rendelhetik házhoz az igényeiknek megfelelő kis- vagy nagytakarítást.
Az akár 48 órán belül teljesülő, kényelmi szolgáltatás nem luxus, hanem megfizethető és könnyen kalkulálható, ráadásul bankkártyával is kiegyenlíthető a számla. A szolgáltatást kifejezetten magánszemélyek, háztartások veszik igénybe, elsősorban 30-45 éves, elfoglalt dolgozó nők vagy kisbabás anyukák. A legnépszerűbb szolgáltatásuk az ablaktisztítás és a tisztítószer vásárlás – ez utóbbiból 100 százalékban környezetbarát, természetes eredetűek is rendelhetőek.