Már 40 ezer megtekintésnél jár Máté Krisztina Anyamonológok című 23 perces riportfilmje. A film a Nestlé Beba Junior támogatásával készült, és teljes hosszában elérhető a YouTube-on.

A riporter 13 anyával készített interjút Anyák napjára, a beszélgetések során olyan tabutémák is előkerültek, amelyekkel a legtöbb anya már találkozott.

Kevesen mernek nyilatkozni arról, hogy egy nő nem csettintésre, már a szülőágyon kezd el kötődni a gyerekéhez vagy, hogy a szülők igenis vágynak néha gyerekmentes programokra, és hogy képtelenség egész nap a szőnyegen kisautókat tologatni.

Máté Krisztinában ezért merült fel a film elkészítésének ötlete, mert azt tapasztalta, hogy mennyire felszabadítóan hat a környezetére, ha ő ilyen tabuknak számító dolgokról beszél – olvasható a Kreatív Online-on.

Máté Krisztina nemcsak riporterként, hanem rendezőként és producerként is közreműködött a film elkészítésében.

Az anyákhoz ajánlások útján jutott el a stáb, a kiválasztásnál szempont volt, hogy sokfélék legyenek a szereplők: különböző helyről érkező, más-más problémákkal küzdő vagy éppen más-más örömöket átélő anyukák kerültek be a filmbe.

Egyikük például 5 gyermeke mellé fogadott be férjével 9 fogyatékkal élő kisgyereket, de van egyedülálló anyuka is, vagy 40 évesen gyereket vállaló is, és olyan is, aki doktoriját írta meg a 3 gyereke mellett.

Az eredeti koncepcióban rövidebb formátumban gondolkoztak: 6-8 anya gondolatát szerették volna bevágni a végső verzióba, de végül senkit sem tudtak kihagyni. Május eleje óta a kisfilmet közel 41 ezren nézték meg.

A film a Nestlé Beba Junior támogatásával született. Csak abból derül ki, hogy branded contentről van szó, hogy a film a Nestlé Beba YouTube-csatornáján nézhető meg, más módon nem nem jelenik meg a márka a munkában. Az Anyamonológokkal a jövőben más formában is találkozni fognak a nézők.

A 23 perces filmhez több mint 500 percnyi forgatott anyag készült, a Nestlénél azt tervezik, hogy a filmből és a még be nem mutatott anyagokból rövidebb videókat is készítenek.