A Samsung Electronics nyerte el 2016 legkreatívabb hirdetője díját a Cannes Lions nemzetközi kreatívfesztiválon, a világ vezető kommunikációs szakembereinek és hirdetőinek legrangosabb összejövetelén.

A Samsung az évek során folyamatosan finomította marketingszemléletét olyan fogyasztóközpontú stratégia felé, amely középpontjában az áll, hogy termékei és azok technológiája miként teremtenek értéket a felhasználók számára.

A Samsung 2015-ben bonyolította le többek között az autista gyermekekért folytatott „Look at Me”, a közúti biztonságot szolgáló „Safety Truck”, a sportolókat előtérbe helyező „Every Day is Day One” és a kiskereskedelmi fogyasztói élmény fokozását szolgáló „Center Stage” kampányát.

„Hiszünk abban, hogy innovációink lehetőséget kínálnak az embereknek, hogy elérjék a céljaikat és merjenek nagyot álmodni” – mondta Moonsoo Kim, a Samsung Electronics Global Marketing központjának ügyvezető alelnöke.