Egy félreértésből megrendelt virágcsokrot nem kellett kifizetnie a vásárlónak – újabb esettel foglalkozott a Budapesti Békéltető Testület.

Interneten rendelt volna virágcsokrot valaki. A vállalkozás honlapján  azt olvasta, hogy addig nem szállítja ki a virágot a cég, amíg nem érkezik be a megrendelés díja. A megrendelést követően az ügyfél úgy döntött, hogy mégsem szeretné a csokrot, az internetes tájékoztató alapján azt hitte, azzal, hogy nem fizetett, elállt a vásárlástól.

A vállalkozás viszont úgy gondolta, hogy mivel korábban telefonon részletesen egyeztették a kiszállítás adatait, megelőlegezi a fogyasztónak a szolgáltatás árát – bízva annak későbbi kiegyenlítésében, és kiszállította a megrendelt csokrot. Miután a felek nem jutottak dűlőre a vitás kérdésben, a Testület elé került az ügy, ahol a vállalkozás mégis lemondott a követeléséről.

A testület elé került ügyekről, itt olvashat még.