A Samsung ügyfélszolgálatát két díjjal jutalmazták a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” üzleti versenyen. A hetedik alkalommal megrendezett megmérettetés célja a magyarországi ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése volt.
A Client First tanácsadó cég minden évben három kategóriában (személyes, telefonos és elektronikus), két vállalati méretre bontva díjazza a hazai cégek ügyfélkiszolgálásának minőségét. Idén nagyvállalati szinten a telefonos és az elektronikus szolgáltatásban egyaránt a Samsung Electronics Magyar Zrt. ügyfélszolgálatát választották a legjobbnak.
A sorrend kialakításához 6500 ügyfél véleményét elemezték, akik 210 000 kérdésre adtak választ. Emellett próbavásárlásokat is végeztek, 1500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot teszteltek. A „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” pályázat jelenleg a legnagyobb és legalaposabb ügyfélelégedettséget mérő verseny Magyarországon.
„Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák éves szinten 160 000 bejövő hívásra válaszolnak, illetve 30 000 e-mailes és 13 000 élő chaten érkező megkeresést kezelnek” – mondta Gerzsei Attila, a Samsung Smart & Prémium Megoldások üzletágának igazgatója.
A fotón Gerzsei Attila veszi át a díjakat.