A Heineken őszi kampányának célja, hogy minél többet tudhassunk meg a márka múltjáról és jelenéről.
Tudta, hogy másodpercenként 50 ezren koccintanak Heinekennel? És azt tudta, hogy a márka logójában látható ötágú csillag a sörfőző mesterek ősi szimbóluma?
A világ minden táján ismerik a holland sört, mégis keveset tudunk múltjáról és valódi értékeiről. A Heineken új csomagolásával az eddig nem hangsúlyozott történetekre hívja fel a figyelmet – írja az elelmiszer.hu.
A Heineken büszke 143 éves múltjára, ezért a logójában a TRADE MARK feliratot az EST 1873 jelzés váltja, illetve a kiszerelések is új külcsínt kapnak. A jól ismert Heineken üveg matricájáról eltűnik a fekete, hogy teljesen zöldben pompázzon, a csillag pedig hangsúlyosabb lesz.
A dobozos csomagoláson a márkától eddig nem megszokott hangvételben olvasható 4 különböző üzenet. Ezekből a sztorikból megtudhatjuk, hogy mi rejtőzik a mágikus ötágú csillag mögött, valamint fény derül a Heineken család titkára: hogyan főzte meg a kiscsalád azt a sört, amely a nagyvilágot meggyőzte.