Október 4-én útjára indult a She.hu, az Origo-New Wave Media csoport női magazinja. Az alapítók szándéka szerint sokrétűen kívánja feldolgozni a női témákat.

A She.hu-n lesznek pszichológiai, párkapcsolati témák, az aktuális trendekről, divatról és szépségápolásról szóló cikkek, a nőket érintő társadalmi jelenségekről szóló vélemények, valamint kulturális, irodalmi, képzőművészeti magazinos anyagok – írja a Kreatív Online.

Sallay Wanda főszerkesztő szerint „a She.hu célja, hogy gondolatébresztő írásokat kínáljon, párbeszédet generáljon, egyszersmind közösséget is teremtsen. A szakértőkből, írókból és újságírókból álló szerzői műhely erős karaktereket vonultat fel, olyan egyéniségeket, akik nem félnek szórakoztatni, de elgondolkodtatni sem.”

A célcsoporttal kapcsolatban a főszerkesztő elmondta: „Ha nagyon le akarom egyszerűsíteni, a 18-49 év közötti, gondolkodó nőkhöz kívánunk szólni, ugyanakkor a fiatalabb és idősebb korosztály, sőt, még a férfi olvasók is találnak majd kedvükre való tartalmat.”

György Bence, az Origo-New Wave Media csoport tartalmi igazgatója szerint az Origo egyik fő törekvése, hogy egyre több, elkötelezett olvasótáborral rendelkező társadalmi csoportot és szubkultúrát érjenek el. Ennek jegyében új, önálló brandeket építenek.

„A She.hu esetében könnyű dolgunk volt: az alapítók kész koncepcióval álltak elő, amelyet hiánypótlónak éreztünk, ezért úgy döntöttünk, beállunk a projekt mögé. Hónapokig fejlesztettük az oldalt” – mondta el György Bence.

A főszerkesztő, a pszichológus végzettségű Sallay Wanda két évig az 11Ground blogmagazin Loveandlife rovatának szerzője, párkapcsolati szakértője volt. Korábban pr-kommunikációs területen dolgozott.