SEAT tulajdonosok mesélnek autóikkal való kapcsolatukról a spanyol autógyár magyarországi kampányában.

Időszerűnek látták, hogy a szakmai sajtó után a potenciális autóvásárlók körében is elkezdődjék népszerűsíteni a SEAT-ot – közölte az imázskampány gyártója, a Café Communications.

A SEAT-nak jó ideje nem volt imázskampánya Magyarországon. „Egy olyan platformot kellett találni, melynek fő gondolata a márka jövőbeli modellkampányaiban is visszaköszönhet” – mondta Kovács Andrea, a SEAT marketingmenedzsere.

A kutatási adatok szerint a SEAT-tulajdonosok márkához való érzelmi kötődése jóval átlag feletti. A kampány videós és közösségi média felületein SEAT-tulajdonosak vallanak arról, mi volt az első élményük autóik volánja mögött – olvasható a Kreatív Online-on.

„Kicsit számunkra is meglepő volt, hogy a megszólalóink milyen elhivatottsággal beszéltek a márkáról, anélkül, hogy befolyásoltuk volna őket” – mondta Szűcs Gábor, a Café Communications creative group headje.

Közülük is kiemelkedik a budapesti Bartus család, akiknél a márka iránti szeretet több generáción át is töretlen maradt.