Két éven át ötszázötvenmillió forintért vásároltat hirdetési felületeket a médiumokban a fővárosi közlekedési vállalat, hogy megismertesse az utasokkal az elektronikus jegyrendszer használatát.

Ahogy közeledik az elektronikus jegyrendszer bevezetése a budapesti közösségi közlekedésben (amelynek céldátuma 2017. december 31.), úgy jelenik meg egyre több közbeszerzési pályázat ebben a témában. Legutóbb az e-jegy bevezetéséhez kapcsolódó kommunikációs felhívást tették közzé – tudta meg a Magyar Idők.

A nyertes cégnek 24 hónapon át kell médiafelületeket vásárolnia – televízióban, rádióban, nyomtatott és online sajtóban, köztéri reklámfelületeken – összesen nettó 550 millió forintért. A pályázatokat július 29-én bontják fel.

Néhány napja független mérnöki feladatok ellátására is tendert hirdetett a Budapesti Közlekedési Központ 350 millió forint értékben. A nyertes ajánlattevő feladata lesz többek között 10 606 járműfedélzeti érvényesítő készülék telepítése mintegy 2280 autóbuszra, villamosra és trolibuszra.

A vállalkozónak kell felszerelnie a 496 állomási érvényesítő készüléket 76 metró- és HÉV-állomásra is. Emellett 490 beléptetőkaput telepítenek majd mintegy 37 metró- és HÉV-állomásra.

Le kell gyártatni hárommillió smart kártyát és kilencmillió smart papert, azaz papíralapú elektronikus adathordozót. Ugyancsak feladatként határozták meg hatszáz hordozható kézi ellenőrző készülék és tartozékai­nak szállítását és üzembe helyezését.