Az Európai Unióban a 16–74 éves internethasználók 63 százaléka használt legalább egy közösségi oldalt 2016-ban; Magyarországon ez az arány 83 százalék.

Az internet-hozzáféréssel rendelkezők körében a közösségi oldalakon jelen lévők aránya Magyarországon volt a legmagasabb (83 százalék), Málta 82 százalékkal a második, Belgium 80 százalékkal a harmadik.

A 16–24 évesek körében az uniós átlag 88 százalék volt; ebben a korosztályban a 77 százalékos francia adat a legalacsonyabb, Belgium, Dánia és Magyarország fiataljai 97 százalékkal vezetnek.

A 65–74 éves internetezők közel harmada (32 százalék) volt jelen a közösségi médiában az unió egészét tekintve. Ez a ráta csupán négy tagállamban érte el az 50 százalékot: Belgiumban (56 százalék), Magyarországon (55 százalék), Máltán (51 százalék) és Portugáliában (50 százalék).