2016. december 29. csütörtök, 16:01
K&H, vállalkozás, Budapest, élelmiszer, kereskedelem, szabadidő, barkácsáruház
Gyakorlati segítséget nyújt a K&H Bank a kis- és középvállalkozásoknak (kkv) a lakossági igényeket felmérő programjával, amely megmutatja, hogy az emberek milyen üzleteket szeretnének a szomszédságukba.

A szeptemberben indult K&H: üzletet ide! program keretében bárki szavazhat egy online térképen, hogy milyen üzletet, szolgáltatást látna szívesen a közvetlen közelében. A szavazatok szerint az emberek elsősorban élelmiszerüzletet szeretnének a szomszédságukban, a második helyen pedig a szabadidős szolgáltatások, míg harmadikként a szaküzletek (egyebek közt a drogériák, ruházati üzletek vagy barkácsboltok) végeztek.

Országos szinten nézve a szavazók 30 százaléka látna szívesen élelmiszerboltot a lakása közelében, míg Budapesten 37 százalékuk. Az élelmiszerüzlet kategóriában legtöbben a vegyesboltot és a pékséget helyezik előtérbe. Szabadidős lehetőségként leginkább fitneszteremre, wellness-létesítményre, uszodára vágynak az emberek, országosan a fitnesztermek a harmadik legnépszerűbb kérésnek bizonyultak a vegyesboltok és a pékségek után.

A budapestiek 16 százaléka szeretné, ha a lakása, háza közelében lenne valamilyen vendéglátóhely, szemben az országos 14 százalékkal. A vendéglátás esetében az éttermek, cukrászdák, kávézók hiánya szembetűnő, ezzel szemben a sörözők és a bárok nem voltak annyira népszerűek a szavazók körében.

Pest megyében, Észak-Magyarországon, Dél-Alföldön és a Dél-Dunántúlon a szabadidős és utazással kapcsolatos szolgáltatásokra lenne az országos átlagnál nagyobb szükség. Szintén az átlagosnál nagyobb kereslet mutatkozik a szaküzletek iránt az észak-alföldi, a dél-alföldi, a nyugat-dunántúli és a dél-dunántúli régióban. Ezeken a helyeken leginkább drogériákra, ruházati üzletekre és barkácsboltokra van igény. (MTI)

A Vállalkozás rovat támogatója: STARJOBS Magyarország Kft.

Cég és szolgáltatás kereső
Twitter megosztás Google+ megosztás
A szerkesztő ajánlja