2018. január 22. hétfő, 13:05
tévénézés, reklám, marketing, Nielsen
2017 negyedik negyedévében a teljes magyar népesség naponta átlagosan 4 óra 56 percet töltött a tévé előtt, 2 perccel kevesebbet, mint egy évvel korábban – a Nielsen Közönségmérés adatai alapján.

A tévézés 30 százalékát sorozatokra, vígjátékokra és akciófilmekre fordította a magyar – írja a Kreatív Online.

Naponta átlagosan mintegy 30 ezer reklámfilm került adásba, ami 6 808 plusz reklámfilmet jelent 2016 negyedik negyedévéhez képest. A reklámfilmek számának növekedése ellenére azonban 225 ezerrel csökkent a reklámok napi átlagos elérése.

A reklámok a teljes műsoridő 12,8 százalékát tették ki. Ugyanannyi időt töltöttek a nézők reklámfilmek és szórakoztató jellegű műsorok nézésére.


Cég és szolgáltatás kereső
Twitter megosztás Google+ megosztás
A szerkesztő ajánlja