IT
2018. január 18. csütörtök, 13:59
mobilhálózat, Magyar Telekom, ügyfélelégedettség
A Magyar Telekom hálózata az ötödik helyen végzett egy globális ranglistán.

A belga székhelyű P3 techtanácsadó cég minden évben elkészíti globális szinten, iparági benchmarkok alapján a mobiltelefon-hálózatok ranglistáját – írja a Kreatív Online.

A cég 65 ország 180 hálózatát vizsgálja a fogyasztói elégedettség, a kapacitás és a hálózatok teljesítménye alapján.

Két svájci és egy holland szolgáltató végzett az élen, a negyedik az osztrák A1, míg az ötödik a Magyar Telekom hálózata lett.

A győztes svájci hálózat a megszerezhető 1000 pontból 973 pontot kapott, ami rekord a P3 eddigi felmérései során. A Telekom hálózata ettől mindössze 45 ponttal marad el (928 pont).


Cég és szolgáltatás kereső
Twitter megosztás Google+ megosztás
A szerkesztő ajánlja