A Magyar Reklámszövetség tisztújító közgyűlése Urbán Zsoltot, a HD Group ügyvezető igazgatóját másodszor választotta elnökéül három évre.

Az idén 40 éves MRSZ tagsága megválasztotta a következő hároméves ciklusra a 24 fős elnökség tagjait és a felügyelőbizottság 3 tagját is.

Az elnökségbe az elnökön túl a három szektor – megbízó, média és szolgáltató – 6-6 képviselője, és az MRSZ-ben működő tagozatokból jelölést kapott 5 képviselő került. A három szektor legtöbb szavazatot kapott elnökségi tagja tölti be az alelnöki pozíciókat: Grósz Judit, Microsoft Magyarország Kft. (megbízói szektor), Novák Péter Hasznaltauto.hu (média szektor), Gulyás János MEC Interaction Hungary Kft. (szolgáltatói szektor).

A következő három évben is szeretné folytatni a megkezdett munkát, hogy a szövetség az iparággal összefogva még több eredményt érjen el a hatékony médiapiaci működési feltételek megteremtéséért – mondta Urbán Zsolt.

Kiemelte a kiszámítható, a piac egészséges működését támogató szabályozást, a magas szintű önszabályozást és a felek – állami és piaci szereplők – közti párbeszéd egyensúlyát.