Megújult az Arany Ászok sör csomagolása. A reklámfilmekben is visszaköszön a rajzos stílus. A kampányt a Human Telex – HTX Advertising & Event készítette.

Felfrissítette a Dreher Sörgyárak az Arany Ászok márkát a nyári időszakra, amelynek első lépéseként új csomagolást kaptak a sör üveges és dobozos kiszerelései – írja a Kreatív Online.

Ennek kommunikálására rövid, a futball Európa-bajnokság közvetítési szüneteiben játszott, focihasonlatokkal operáló tv-spotok készültek. Ezek főcímében már megjelent a nem sokkal később debütáló, klasszikus image filmek egyedi rajzos világa, amely újdonság a márka életében.

Összesen négyféle film készült, az első, Megújulás című az új csomagolásra, a Sörözés a csapolt sörre és a sörözői fogyasztásra, a Szabadság a dobozos kiszerelésre és a szabadtéri időtöltésre, míg a Nyaralás a citromos ízvariánsra, a nyári, strandolós sörözésre hívja fel a figyelmet.

„A korábbi, történetmesélős reklámokat most – a fogyasztói kutatások eredményeként – magát a termékvariánsokat és fogyasztási alkalmaikat középpontba állító spotok váltották fel. Ezekben a márkatartalmat a grafika bontja ki, illetve a barátságról, az együtt töltött időről szóló szöveg teszi teljessé. A márka üzenete változatlan: Arany Ászok. Az igaz barátságra” – mondta Szántó Dénes, az Arany Ászok márkamenedzsere.