Közép-Kelet-Európa vezető online marketing ügynökségei részére indít üzletfejlesztési képzést a Google. Az Agency Of Tomorrow elnevezésű programba három magyar online marketing ügynökség – a Growww Digital, az INTREN és a WebMa – kapott meghívást.

A program célja olyan ismeretek átadása, amivel a résztvevők – a Google partnerségével – hosszú távon biztosíthatják és ösztönözhetik a digitális piac fenntartható növekedését a CEE régióban. A programban Közép-Kelet-Európa negyvenhárom, a Google által kiválasztott ügynökség vezetői vehetnek részt. Olyan ügynökségek kerültek kiválasztásra, melyek nyitottak az új megoldásokra és ötletekre, ugyanakkor képesek arra, hogy megosszák tudásukat a regionális piacon.

A Google Agency Of Tomorrow program meghívott magyar ügynökségek vezetői egyetértettek abban, hogy a képzés talán legnagyobb értéke a nemzetközi szintű tapasztalatcsere és kapcsolatok kialakulása. Bíznak benne, hogy megszerzett tudásukkal segíthetik a magyar vállalkozások régiós térnyerését. E küldetés megvalósításában természetes szövetségesekként tekintenek egymásra.

Fotó: A Google Agency Of Tomorrow program hivatalos résztvevői Magyarországról (Asabiny Miléva  a Google ügynökségi üzletfejlesztési menedzsere; Győri Alex, az INTREN szakmai vezetője; Vajda Éva, a WebMa ügyvezetője; Dunder Krisztián a Growww Digital ügyvezetője)