A felnőtt lakosok körében országosan a Kossuth és a Petőfi rádió a leghallgatottabb – derült ki az Inspira Media Research márciusi országos rádióhallgatottsági kutatásából.

Az egykori Class FM hallgatóinak legnagyobb része átpártolt más adókhoz. A folyamat legnagyobb nyertese a Kossuth, a Petőfi és a Sláger FM – olvasható a Kreatív Online-on.

Az év elején indult a legnagyobb rádiós portfólióval rendelkező Radio Sales House Kft.

A teljes, 18 év feletti 8,2 millió lakos körében az Radio Sales House portfóliójába tartozó közmédia két országos adója, a Kossuth és a Petőfi érte el a legnagyobb hallgatottságot, a Kossuth Rádió 20,1 százalékos, a Petőfi Rádió 19,8 százalékos napi eléréssel.

Országosan a harmadik leghallgatottabb rádió a Music FM 7,5 százalékkal, míg a Rádió1 csoport 6,9 százalékot ért el. A kereskedelmi szempontból fontos 18-49-es korcsoportban a hallgatottsági sorrend: Petőfi Rádió 20,5 százalék, Kossuth Rádió 9,9 százalék, és a harmadik leghallgatottabb a Music FM 9,8 százalékos napi eléréssel.

Budapesten a 18 év feletti korcsoportban a leghallgatottabb rádió a Sláger FM, amelynek napi elérése 18,2 százalék, a második leghallgatottabb a Kossuth Rádió 17,5 százalékos eléréssel, a harmadik pedig a Music FM, amelynek napi elérése a korcsoportban 16,2 százalék.