A Mammut Magazin elkészítésére és marketingkommunikációs feladatokra írt ki tendert a Mammut Zrt.

A Mammut Zrt. 2015. december 14-én meghívásos pályázatot írt ki a Mammut Bevásárló- és Szórakoztató Központ marketingkampányainak kreatív fejlesztésére, grafikai tervezésére és nyomdai előkészítésére. A tenderre 7 ügynökséget hívtak meg – írja a Kreatív Online.

A kommunikáció célja a Mammut Bevásárló- és Szórakozató Központ image-ének fenntartása és további építése, meglévő látogatók lojalitásának erősítése, új látogatók akvirálása és a költési hajlandóság növelése. A nyertes feladata az összes, a Mammut Bevásárló- és Szórakoztató Központ marketingkommunikációs tevékenységéhez kapcsolódó munka. A pályázatok leadási határideje 2016. január 15., eredményhirdetés február 1-jén várható. 

A Mammut Zrt. szintén december 14-én nyílt tendert hirdetett a Mammut Magazin és elektronikus médiaajánlója tervezési, előkészítési és gyártási feladatainak elvégzésére. A magazin célja a Mammut Bevásárló- és Szórakozató Központ image-ének fenntartása, további építése, a meglévő látogatók lojalitásának erősítése, költési hajlandóság növelése, új látogatók akvirálása.

A pályázatot elnyerő cég 2016. február 1-től 1 éves határozott időszakra, további 1 év opciós hosszabbítással végzi a magazinhoz kapcsolódó munkákat. A Mammut Magazint korábban az La Communications készítette.