A jövő héten debütál az Egyesült Államokban a Nespresso új reklámfilmje, George Clooney főszereplésével.

Az 54 éves Oscar-díjas színész-rendező, aki Észak-Amerikán kívül 2006 óta reklámozza a Nestlé márkáját, az amerikai verzióban Danny DeVitót tanítja majd „a jó ízlés művészetére” – olvasható a svájci társaság közleményében. A Nestlé januárban kezdett tárgyalni a Nespresso-szerződés meghosszabbításáról Clooney-val, aki korábban Japánban a Hondát is népszerűsítette.

Hollywood sztárjai gyakran jelennek meg a nagyszabású reklámkampányokban: Catherine Zeta-Jones a T-Mobile szolgáltatását, Cameron Diaz és Leonardo DiCaprio a TAG Heuer órákat, Matthew McConaughey a Ford Lincoln modelljeit, Jennifer Aniston az Emirates légitársaságot népszerűsítette. 

Akad néhány sikertelen kísérlet is, a Bloomberg szerint ilyen volt Alicia Keys szereplése a BlackBerry „globális kreatív igazgatójaként”.