A National Geographic magazin a Magyar Turisztikai Ügynökséggel együttműködésben fotópályázatot hirdet „Fedezd fel! – Éld át! – Fotózd le!” címmel.

A Magyar Turisztikai Ügynökség kommunikációs kampányt indított június közepén, amely keretében az ügynökség hazai úti célokat, kulturális és természeti értékeket mutat be és népszerűsít – írja a Turizmus.com.

Az országos szemléletformáló kampány célja, hogy belföldi utazásra inspirálja a magyarokat. Az ügynökség a klasszikus és digitális eszközök mellett a célközönséget is szeretné bevonni, ezáltal közelebb hozni az embereket Magyarország legkülönlegesebb tájaihoz, természeti és épített kincseihez.

Az MTÜ a National Geographic magazinnal fotópályázatot hirdetett meg.

A pályázat résztvevői két kategóriában (Magyarország mozgásban és Magyarország tablója) adhatják be munkájukat július 11. és augusztus 15. között.