Már nemcsak étterem- és szállodatesztelést végez a híres francia topkalauz. A Michelin igyekszik betörni az online étteremfoglalás szegmensbe.

A világhírű étterem- és szállodakalauzt kiadó vállalat az év elején megvásárolta a Bookatable.com nevű online portált. A Michelin a népszerű webes szolgáltatással mostantól igyekszik betörni az online asztalfoglalás szegmensbe – olvasható a Turizmus Online portálon.

Ezzel a lépéssel a Michelin Európa elsőszámú online foglalási rendszerét kívánja üzembe helyezni olyan hasonló alkalmazások mellett, mint az Észak-Amerikában is népszerű Yelp vagy Zomato. A Bookatable 2015-ben 34 millió asztalfoglalást intézett mintegy 15 ezer európai étteremben.

A Michelin szerint a felvásárlás erősíti és felgyorsítja a Michelin online éttermi foglalásokra szánt technológiai platform színrelépését. Az egyelőre az Egyesült Királyság területére korlátozott szolgáltatást a közeljövőben további térségekre, első körben Skandináviára is kiterjesztik.

A bejelentés egy több éves partneri kapcsolat új szintre emelése, hiszen a Michelin mobil- és online alkalmazásainál már korábban beépített számos, a Bookatable által fejlesztett technológiát.