Kifejezetten vicces reklámfilmes útmutatót rendezett Árpa Attila, amellyel a Széchenyi és a Lukács fürdős partikat népszerűsítik.

A SPArty megbízásából készült három és fél perces angol nyelvű reklámfilm célja, hogy népszerűsítse a nagy részben külföldieket célzó, majdnem minden szombaton megrendezett eseménysorozatot – írja a Kreatív Online.

 Arra akarják ösztönözni az embereket, hogy egy fapados járattal Budapestre utazzanak a hétvégére. Egyértelmű viselkedési útmutatóként is kívánnak szolgálni a bulizni ide látogató turistáknak, akik esetleg először látnak életükben termálfürdőt.

Bár nem feltétlenül csak nekik szól, feltehetően segíti a brit turisták számára is a megértést a vicces hangvétel, illetve a nyelv, amellyel a két remek főszereplő egy professzor alázatával és a fürdőmester határozottságával szemlélteti a dolgok állását.

A reklámfilmet Árpa Attila rendezte.