További növekvő eladást prognosztizál a Rovio azzal, hogy piacra dobta a világ egyik legkedveltebb videó játékának, az Angry Birds-nek a második változatát.
Hárommilliárd letöltés után újabb sikereket tűzött ki célul a finn Rovio Mobile cég, piacra dobta az Angry Birds második szériáját, az Angry Birds2-öt. A világ egyik legismertebb ügyességi és logikai elemeket tartalmazó videó játékának alapelve nem változott: változatlanul disznók ellen küzdenek a mérges madarak, ahogy azt teszik 2009 decembere óta.
Az újítás egyik eleme, hogy a játékos maga választhatja ki, hogy milyen madarat küld akcióba. A legegyszerűbb alap verzió ingyenes, de az élvezhetőbb kiegészítőkért fizetni kell.
Az alap Angry Birds játékon belül is folyamatosan voltak frissítések, a kor kihívásaihoz igazodva bevetettek Transzformer és Csillagok háborúja elemeket is.
A Rovio tavaly 110,7 millió eurós bevételre tett szert a videó játékokból, ez 16 százalékos növekedés az egy évvel korábbihoz képest.