
A férfiak 95 százalékának kényelmes méretű ingeket kínál egy amerikai cég. A megrendelő minden igényét kielégítik a 75 féle modellel.
Aki már vásárolt férfi inget, tudja, hogy a legritkább esetben stimmel tökéletesen a méret. Vagy a nyakbőség nem stimmel, vagy az ujj hossza, esetleg minden jó lenne, de az ing feszül a (sör)hason.
A sok füstölgés miatt egy amerikai startup cég, a Stantt minden korábbinál nagyobb kollekcióval akar betörni – egyelőre a hazai piacra. 75 féle méretet kínál ingjeiből, s a cégvezetők állítják, hogy ebből a kavalkádból a férfiak 95 százaléka ki tudja választani a számára legkényelmesebb viseletet.
A tervezés két évvel ezelőtt kezdődött, 2 ezer férfi felsőtest adatait olvasták be számítógépekbe, s természetesen a legkülönbözőbb formák alapján állították össze, hogy mire van szükség.
A bevezető szakaszban interneten lehet megrendelni a DataFit márkanevű hosszú és rövid ujjú ingeket, tucatnyi színben, a mérettől függően 88 és 98 dollár közötti áron.
A két cégalapító, akinek korábban semmi köze sem volt a divatszakmához most azon dolgozik, hogy nadrágokkal is hasonló sikert érjenek el.
Joggal tehetjük fel a kérdést, hogy mi lesz a megfelelő ingre nem bukkanó maradék 5 százalékkal? Esetleg alapítanak egy újabb startup céget.