Olasz és amerikai mentorok, valamint magyar szakemberek iránymutatásával tanulhatják a márkafejlesztés módszereit és technikáit a második design SPEED program mentoráltjai – közölte a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ).

A Magyar Divat & Design Ügynökség és az olasz Istituto Europeo di Design nyár végén indult, közös képzése a nemzetközi piacra lépéshez szükséges ismeretek átadására helyezi a hangsúlyt. A járványhelyzet miatt online formában rendezik meg a workshopokat és személyes konzultációkat.

Az idei képzés a 2019-es első mentorprogram tapasztalatai alapján egy újabb oktatási csomaggal bővült: a résztvevők a stratégiaalkotás és menedzsment témakörökön túl sales és kereskedelemi készségeiket is fejleszthetik. Az MDDÜ a képzés tematikáját úgy alakította, hogy szakmai tanácsokkal segítse a márkákat a megváltozott gazdasági helyzetben.

A képzésre olyan stabil vállalkozások jutottak be, amelyek a szakmai zsűri szerint a nemzetközi piacon is megállnák a helyüket: a különleges kerámiákat gyártó Error N’ More, a Logifaces logikai játék megálmodója, a Planbureau; az üvegkombinációiról ismert marta edocs, a világításban élen járó Oleant Lighting és a tartós anyagokból készült bútorok szakértője, a Socowoo.

A mentoráltak az elmúlt hónapokban számos üzleti témát jártak körül, olyan világhírű szakemberek segítségével, mint Jacopo Bargellini, Alberto Bottalico és Anne van Merkensteijn. A képzés második felében a személyes konzultációk következnek, amelyek a termékportfólió kezelésével, valamint a márkák imázsának formálásával foglalkoznak. A program utolsó szakaszában a mentoráltak egy önálló projektmunkában foglalják össze a program alatt tanultakat.

(Forrás: MTI, fotó: MDDÜ)