Gasztroblogger-kampányt hirdet a GoodMills Magyarország, a Nagyi titka lisztek gyártója és forgalmazója. A több mint egy hónapig tartó kihívásban útravaló sütiket kell készíteniük a bloggereknek.

A Nagyi titka lisztmárka gasztro témájú blogok nevezését várja. A verseny győztese elnyeri a Sütimester címet, és egy éven keresztül hivatalos nagyköveti feladatokat lát majd el, havi fizetésért – olvasható a Turizmus Online-on.

A legjobb 10 blogbejegyzés szerzője részt vehet két workshopon, amelyeket az Édesem tulajdonosa, Márk Szonja és Sallay Fanni, a Cake Shop tulajdonos-alapítója tart majd.

A blogger pályázattal összehangoltan a márka elindít egy Facebook-kampányt is, melynek nyereményei szabadtéri kirándulásokkal kapcsolatosak.

A Nagyi titka célja az, hogy arra motiválja a családokat, minél több időt töltsenek a szabadban, szerezzenek közös élményeket, és mindeközben fogyasszanak házi készítésű süteményeket.