Az MTÜ kiválasztotta Kiemelt Partner Programjának nyerteseit, 14 kategóriában. Ezek a cégek ezentúl jogosultak az MTÜ partneri logójának használatára.

A Magyar Turisztikai Ügynökség Kiemelt Partner Programjának célja, hogy egységesítse a turisztika B2B szegmensében az ügynökséggel történő együttműködés feltételeit – írja a turizmus.com.

A Kiemelt Partner rendszer a pályázó turisztikai szereplők számára 14 együttműködési kategóriát kínál, lefedve ezzel szinte a teljes magyar turisztikai szakmát. Az ügynökség rendszeresen bővíti a csatlakozni kívánó szakmai partnerek körét.

A benyújtott pályázatok alapján az ügynökség 14 kategóriában választotta ki a szolgáltatókat.

A kategóriák közül a legkevesebb, csupán két partneres a „Rendezvényhelyszín 500 – 1000 fő széksorosan elhelyezve”, amelyben a Lázár Lovaspark mellett a Kempinski Hotelt találjuk.