IT
2018. szeptember 19. szerda, 15:00
Facebook, Instagram, LinkedIn, felmérés, közösségi média
Az 55 évesnél idősebbek a leglelkesebb és leghűségesebb facobookozók, a felhasználók közül 64 minden negyedik vásárolt már Facebookon látott hirdetés hatására.

Ötezer önkéntes válaszadó online megkérdezésével készített felmérést a Be Social közösségi média ügynökség és a Szeretlekmagyarorszag.hu portál.

A válaszolók 70 százaléka naponta többször használja a Facebookot, csak kevesebb mint 5 százalékuk használja ritkábban, mint hetente. A legrendszeresebb felhasználónak a 18-55 év közöttiek csoportja bizonyul: 83 százalékuk naponta többször használja a Facebookot. A 18 év alattiaknál a legnagyobb az aránya (13 százalék) a Facebookot ritkábban, mint hetente használóknak – írja a Kreatív Online.

A legtöbb felhasználónak 100 és 500 közötti ismerőse van (53 százalék), minden tizediknek azonban 1000-nél is több. Az 55 évesnél idősebbek aktívabbak: 26 százalékuk naponta többször is posztol.

A felhasználók csupán 7 százaléka állítja azt, hogy nem kommentel tartalmakat, nem nyomogat reakciógombokat, inkább csak olvas.

Ahogy idősödnek a felhasználók, úgy válnak egyre fontosabbá számukra a hírek. A 18-36 éves korosztálynál a harmadik helyen áll a rangsorban, a 36-55 közöttieknél már második, míg az 55 évesnél idősebbeknél vezeti a listát.

Megkérdezték a felhasználókat, milyen közösségi oldalakra regisztráltak még, ahova legalább heti rendszerességgel be is jelentkeznek. A rangsort a Youtube (76 százalék) és az Instagram (72 százalék) vezeti, és csak jóval leszakadva következik a Snapchat (31 százalék). Utolsó helyen a LinkedIn áll, 8 százalékkal.


Cég és szolgáltatás kereső
Twitter megosztás Google+ megosztás
A szerkesztő ajánlja