2017. június 28. szerda, 15:30
Forbes, üzlet, siker, befektetés, biznisz
Kitartás, tervezés, korán kelés, befektetés saját magunkba – Jennifer Cohen szerint ezekre mindenképp szükség van ahhoz, hogy valaki sikeres legyen a bizniszben.

A Forbes.com külsős szerzője, Jennifer Cohen pontokba szedte, hogy szerinte melyek a sikerhez vezető tényezők. Például kitartónak kell lenni, nem szabad, hogy eltántorítson az esetleges elutasítás. J. K. Rowlingot például 12 kiadó utasította el, mielőtt kiadták a Harry Pottert – olvasható a Forbes.hu-n.

Nem készülhetünk fel mindenre, de a tervezés  segít átlátni, mit kell elvégezni. Ha van alapvető szerkezet, ellenőrizni lehet azt is, hogyan haladunk, mi az, ami nem megy, és mi az, amin módosítani kell.

Cohen szerint a reggelek kulcsfontosságúak a nap menetrendje szempontjából. Ezerszer leírták már: az összes sikeres vezérigazgató korán kel, lehet, hogy tényleg nem véletlenül Sokan esküsznek a reggelizésre és a reggeli mozgásra is.

Elon Musk, a Tesla főnöke (a fotón) legalább négy órát olvas naponta. Steven Spielberg az iskolai szabadidejét filmek és elektronikus művészet tanulmányozásával töltötte. A siker nagy része lehet, hogy sok mindenről vannak ismereteink, tapasztalatunk, mert így több irányból vizsgálhatjuk meg a problémákat.

Jennifer Cohen tanácsa: olvass sokat, járj konferenciákra, beszélgetésekre, és sose hagyd abba a tanulást!


Cég és szolgáltatás kereső
Twitter megosztás Google+ megosztás
A szerkesztő ajánlja