2018. február 5. hétfő, 15:30
söripar, marketing, reklám, Hedon
A White Rabbit nem tenderen, hanem megbízásos alapon kapta meg a Hedon kézműves sörfőzde kommunikációját. A márka korábban nem dolgozott ügynökséggel.

A márkastratégia kialakításán túl a White Rabbit reklámügynökség feladatai közé tartozik a teljes körű márkakommunikáció, a kampánymenedzsment, továbbá a csomagolástervezés – írja a Kreatív Online.

„Sörünk neve, a Hedon az alapfilozófiánkat fejezi ki: az élet élvezetét és szeretetét” – mondta Bajkó Nóra, a balatonvilágosi sör ügyvezető igazgatója.

Az új kreatív stratégia a szabadság gondolatára épít. „A Forever Freedom azt a könnyed, életigenlő szemléletet, a maga útját járó ember attitűdjét tükrözi, amivel mi magunk is hozzáállunk a világhoz. Mi is így készítjük söreinket” – mondta Bajkó Nóra.

A Vállalkozás rovat támogatója: STARJOBS Magyarország Kft.

Cég és szolgáltatás kereső
Twitter megosztás Google+ megosztás
A szerkesztő ajánlja