Kedd délelőtt óta nem tudják elérni a Budapest Bank ügyfelei a pénzintézet internetbankját. Tavaly már volt egy több napos leállás a banknál, de az tervezett projekt volt.

Az mfor.hu számolt be arról, hogy az állami tulajdonban lévő pénzintézet ügyfelei kedd délelőtt óta nem tudják használni a bank online felületét, a visszajelzések szerint az internetes banki felület belépő oldala még megjelenik, ám az azonosítás után a felhasználók szembesülnek a problémával:

„Tájékoztatjuk, hogy a Budapest Mobil Internetbank Alkalmazás és a Budapest Internetbank szolgáltatás pillanatnyilag nem elérhető.”

Ami még furcsábbá teszi az ügyet, hogy a bank telefonos ügyfélszolgálata sem tud érdemi információkkal szolgálni a leállásról, az ügyfelek csupán egy protokoll szöveget kapnak bejelentéseikre válaszul, miszerint a bank munkatársai dolgoznak a hiba mielőbbi elhárításán.

Tavaly október végén már volt egy több napos leállás a banknál – számol be az mfor.hu – ám az akkor tervezett projekt volt, a pénzintézet ugyanis akkor vezette be új kártyarendszerét. Akkor sem az internetbank, sem a mobilapplikáció, sem az SMS-ügyintézés, sem az Üzleti Terminál nem volt elérhető, de nem lehetett utalást indítani és fogadni sem, a telefonos ügyfélszolgálat pedig csak korlátozott ügyekben tudott segíteni.

(Fotó: Világgazdaság)