
Saját ügynökséget alapított a Samsung volt regionális marketingvezetője. Török Monika elsősorban startupokra és középvállalatokra céloz.
A szakember új marketingkommunikációs ügynöksége a Meraki nevet kapta.
„Az elmúlt évek során, bármely márkával dolgoztam, három fő célom volt: az árbevétel, a piaci részesedés és a profit növelése. Meggyőződésem, hogy a marketing fő célja az eladásösztönzés, ezért minden egyes reklámra költött forintnak csak akkor van értelme, ha mindez megmutatkozik az értékesítési eredményekben is. Ezt a megközelítést szeretném a Meraki tulajdonosaként is folytatni” – mondta el Török Monika, a Meraki Marketing Kft. tulajdonosa.
A Meraki full service ügynökségként vállalja marketingkommunikációs, pr és közösségi média feladatok ellátását – írja a Kreatv Online.
A startupok számára sok esetben a marketingkommunikáció teljes hiánya jelenti a növekedés gátját, míg a hazai középvállalatok körében egyre több olyan szereplő van, amely már „felnőtt” ahhoz, hogy a multinacionális nagyvállalatoknál szokásos minőségben folytassa a márkaépítést hatékonyabb, professzionális marketingstratégia mentén. Az ügynökség elsőként a Dubicz Borászat és Szőlőbirtoktól kapott megbízást marketingkommunikációs feladatok ellátására.