Idén Siófok lett a leginkább marketingaktív város, míg a megyék versenyét Borsod-Abaúj-Zemplén nyerte.

A Magyar Marketing Sövetség elkészítette a 2018-as Országos Városmarketing Térképet, amely bemutatja a „marketingaktív” megyéket és városokat – írja a Kreatív Online.

Csupán négy megyéből nem érkezett nevezés, 14 város egynél több pályázattal nyert Városmarketing gyémántot, míg nyolc város egy pályázattal nyert.

A negyedik évben 76 nevezés érkezett 23 várostól. A pályázó szervezetek 7 kategóriában nevezhettek. Idén – szemben az előző évekkel, ahol a rendezvény kategória volt a legnépszerűbb – a külső kommunikációs megoldások és tartalom kategóriában érkezett a legtöbb nevezés, összesen 23.

Az idei év fődíjasa Siófok városa lett, így ezentúl viselheti a „Marketing Fővárosa 2018” címet. A város 11 nevezést nyújtott be, 8 Városmarketing Gyémánt díjat nyert el.

Gőr kapta meg a Városmarketing nagykövete különdíjat, mert Siófok után ők nyújtották be a legtöbb pályázatot.

A Marketingaktív megye 2018 különdíjat Borsod-Abaúj Zemplén megye nyerte. Ezt az elismerést azon megye kapta meg, amely a települései révén a legtöbb Városmarketing gyémánt elismerést szerezte.