A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) és a NAV Fővárosi Adó- és Vámigazgatóságai közös konferenciát szerveznek „Online Pénztárgép 2017. január 01-től történő kötelező használata és változásai” címmel.

  • Helyszín: BKIK, 1016 Krisztina krt 99. VII. Széchenyi terem
  • Időpont: 2016. december 13. kedd, 10.00 –12.30.

A konferencia célja a 2017. január 1-től online pénztárgép használatára kötelezettekkel – azaz a gépjármű, illetve motorkerékpár javítási, karbantartási, alkatrész-kiskereskedelmi, taxis személyszállítási, pénzváltási, plasztikai sebészeti, táncterem, diszkó működtetési, mosási és vegytisztítási, vasalási, fizikai közérzetet javító szolgáltatási és testedzési szolgáltatási tevékenységet folytatókkal – megismertetni a pénztárgép beszerzésének, üzemeltetésének, a NAV felé történő adatszolgáltatásnak, a támogatás igénybevételének a legfontosabb szabályait.

A program:

  • az online pénztárgép használatára kötelezett adóalanyi kör bővítéséről és az ezzel kapcsolatos teendőkről dr. Funtek Zsolt, a NAV Észak-budapesti Adó- és Vámigazgatóságának főosztályvezetője ad tájékoztatást;
  • az online pénztárgép beszerzéséhez nyújtott támogatásról Horváth Dávid Miklós, NAV Pest Megyei Adó- és Vámigazgatóságának tájékoztatási kiemelt főreferense tart előadást;
  • az előadásokat konzultáció követi.

Regisztráció és bejelentkezés 2016. december 12-ig.