2018. január 17. szerda, 15:01
játékpiac, játékipar, Regio Játék, kereskedelem
Mintegy 4 százalékkal bővült a hagyományos játékok piaca tavaly Magyarországon és átlépte a 45 milliárd forintot a Regio Játékkereskedelmi Kft. előzetes becslése szerint.

Közleménye szerint a Regio adja a belföldi forgalom csaknem negyedét, a játékkereskedő cég forgalma 7,1 százalékkal nőtt tavaly az előző évhez képest, az árbevétel elérte a 10,5 milliárd forintot. A játékpiac forgalma tavaly is decemberben tetőzött, az éves bevétel negyedét a karácsonyi ajándéknak szánt játékok tették ki.

A közlemény szerint a Regio tavaly mintegy 6,5 millió játékot adott el. Egyre többen választották az online beszerzést, a webes értékesítés átlagon felül, mintegy 30 százalékkal nőtt. A hagyományos bolti vásárlások átlagosan 6000, az online megrendelések pedig 7700 forintosak voltak. A legnépszerűbbek az építőkészletek, a társas- és kártyajátékok, valamint a kreatív és fejlesztő játékok voltak.

A Regio Játékkereskedelmi Kft.-t 1990-ben családi vállalkozásként alapították, 100 százalékban magyar tulajdonú, mintegy 450 munkavállalót foglalkoztat. Országszerte 34 játékboltja van. (MTI)

A Vállalkozás rovat támogatója: STARJOBS Magyarország Kft.

Cég és szolgáltatás kereső
Twitter megosztás Google+ megosztás
A szerkesztő ajánlja