2018. május 18. péntek, 16:57
Libri, Bookline, kampány, olvasás, kultúra, marketing
Május 15-én startolt a Libri-Bookline idei olvasásnépszerűsítő kampánya. Egyperces videókkal operálnak Örkény Egyperces novelláinak nyomán.

A kampány máris shortlistes az Arany Penge reklámversenyen. Ez azért lehet, mert április 12-én volt az úgynevezett csöndes start: egy zártkörű vetítésen voltak láthatóak a filmek a Lurdyban és egy buliban, az Instantban – írja a Kreatív Online.

 A Bookline így kívánja felhívni a figyelmet az olvasás fontosságára.

A „Már egy perc olvasás is élmény” kampány alatt a hét kisfilmet országosan 30 moziban, ebből 20 vidéki művészmoziban, és 8 Cinema City-ben, két színházban, három koncerthelyszínen, az A38 hajón, a Budapest Parkban és a Budapest Arénában lehet látni június 10-ig. A kampány 18 várost érint.


Cég és szolgáltatás kereső
Twitter megosztás Google+ megosztás
A szerkesztő ajánlja