2018. március 13. kedd, 13:00
Avon Pannónia, marketing, kommunikáció
Átszervezték az Avon Magyarország marketing- és kommunikációs tevékenységét, azon belül is elsősorban az offline területeket.

Február 1-től két országgal bővült az Avon Pannónia régiója. Magyarország, Bosznia-Hercegovina, Szlovénia és Horvátország mellett Szerbia és Montenegró is csatlakozott a csoporthoz – írja a Kreatív Online.

A marketinges csapat irányítását a jövőben is Táborszki Mária, senior marketing menedzser látja el.

A teljes hazai – offline és online – média irányítását Végh-Kósa Anita veszi át, aki 2016. június 15. óta az Avon pr & digital menedzseri pozícióját töltötte be.

Az új struktúrában Végh-Kósa Anita irányítása alatt, az offline reklámok tervezéséért, adaptálásáért, illetve a content marketing kampányok megvalósításáért Irtó-Plóza Mónika, pr & advertising supervisor, illetve Bartos Anita, pr & advertising specialista felel.

Az Álláshely rovat támogatója: Delego Kft.

Cég és szolgáltatás kereső
Twitter megosztás Google+ megosztás
A szerkesztő ajánlja