A parenyicájának kézműves jellegét kívánja kommunikálni a Hajdú új reklámfilmjében.

A parenyica sajtot a mai napig is kézzel formázzák egy alig 900 lakosú kis faluban, Kőröstetétlenen. Ezzel az információval is erősíti a márka kézműves jellegét a Hajdú új reklámfilmjében – írja a Kreatív Online.

A reklámfilm a gondtalan gyermekkor szabadságát, a természet közelségének örökre bennünk élő élményét idézi meg egy meghatározhatatlan korban játszódó, kedves történetben.

A 30 másodperces filmben a mezei csokrot készítő gyerekek és a sajtműhelyben zajló parenyica-készítés hasonló mozdulatai felelnek egymásra.

A forgatáson három megye öt különböző pontján vették fel az egyes jeleneteket. A sajtkészítés mozdulatait a kőröstetétleni gyár fiatal dolgozója a helyszínen tanította be a szereplőnek.