Az online vásárlás térhódítása hihetetlen mértékben átalakítja az elmúlt 20-25 évben Magyarországon kialakult, havi egy-két nagybevásárlással működő vásárlási szokásokat.

A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ) kereskedelmi tagozatának elnöke erről az M1 aktuális csatornán beszélt.

Krisán László hozzátette: az online vásárlás évente kétszámjegyű növekedést produkál folyamatosan, ezzel szemben a hipermarketek bevétele csupán 0,5-1 százalékkal bővül évente.

Egyre többen választják a kisebb, úgynevezett kényelmi boltokat is, aminek a személyi kapcsolat az elsődleges oka – mutatott rá.

Az internetezők 90 százaléka vásárol is a felületen, ezért a bevásárlóközpontok a vevők bevonzása érdekében egyre inkább élményközpontúvá próbálnak válni – mondta Krisán László.

(Forrás: MTI)