V-Tel néven új telekommunikációs szolgáltató működik júliustól a magyar mobilpiacon, a cég nettó 450 millió forintos árbevételt tervez a 2020. júliusig tartó egy évben.

A cég tájékoztatása szerint az országos lefedettséggel rendelkező V-Tel elsősorban a feltöltőkártyás felhasználókra fókuszál. A terveik szerint az év végéig a cég termékei Magyarország valamennyi településén elérhetők lesznek az értékesítési hálózatban, a V-Tel Pontokon.

A 2016-ban alapított V-Telecom Hungary Kft. által irányított szakmai cégcsoport szolgáltatása több éves előkészületi munka után indult el. Az értékesítési pontok száma hamarosan 3000-re bővül országosan a cégcsoport tervei szerint, a szolgáltatásukat 150 ezer SIM-kártyával indították.

Minden kétezernél nagyobb lélekszámú településen elérhető lesz minimum egy V-Tel Pont – tájékoztatott Kupai Krisztián, a V-Telecom Hungary Kft. ügyvezetője, hozzátéve: arra törekszenek, hogy az év végéig az interneten keresztül is feltölthetővé váljanak kártyáik.

Kupai Krisztián szerint az új, országos lefedettségű szolgáltatás megjelenésével átrendeződések várhatók a telekommunikációs piacon. Az új márka logójában egy V-betű látható, a megállapodás alapján a V-Telecom Hungary megvásárolja a VRS Sport Group-tól a „V” logó használati jogát.

(Forrás: MTI, fotó: VRS Sport Group)