A hét konferenciái, workshopjai, szakmai fórumjai közül ajánljuk.

2016. február 16. Konferencia a hazai generációváltás helyzetéről és faipari állásbörze (Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara, Budapest Krisztina krt. 99. VII. emelet)

Hazánkban jelenleg rengeteg olyan cég működik, köztük nagy százalékban faipari vállalkozások, melyek több évtizedes múltra tekintenek vissza és tulajdonosaik átlag életkora közelít a 60 évhez. Mindezek alapján megállapíthatjuk, hogy a generációs gond, mint olyan, létezik. Célunk, hogy az iskolából kikerülő végzős vagy végzett diákok a nekik leginkább megfelelő állást kapják meg és sikeresen elhelyezkedhessenek szakmájukban. A Bútorszövetség és a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara kiemelt feladata a szakmai utánpótlás támogatása, és elemi érdeke, hogy tagvállalatai jól képzett munkaerőhöz jussanak. Fontosnak tartjuk, hogy ezen a fórumon a munkaadói igényeket és a munkavállalói kínálatot közelítsük egymáshoz. Egyszerre találkozhat több száz végzős faipari szakemberrel, akiknek személyesen is bemutatkozhat, és azonnal munkát kínálhat egy álláshirdetés költségének töredékéért.

2016. február 17. Fórum az Egyéni vállalkozók SZJA bevallásáról (Pécsi Kereskedelmi Központ Zsolnay terme, Pécs, Majorossy I. u. 36.)

A Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara Adóklubja adófórumot szervez a NAV szakemberének előadásában. A rendezvényen a résztvevők információt kapnak az Egyéni vállalkozók SZJA bevallásáról és a hozzá kapcsolódó törvényváltozásokról.

2016. február 17. Építőipari információs fórum (Győr-Moson-Sopron megyei Kereskedelmi és Iparkamara, Győr, Szent István út 10/a. Baross terem)

Információs fórumot szervez az építőipari vállalkozásokat érintő változásokkal kapcsolatban a Győr-Moson-Sopron megyei Kereskedelmi és Iparkamara. A fórumon értelmezésre kerülnek az új lakóingatlanok építéséhez kapcsolódó Kormányrendeletek, az építési engedélyezési eljárás és a lakásépítési Áfa.

2016. február 17. Innovatív kezdeményezésről a kamara ITL Klubjában (Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Székház, II. emeleti Lillin Károly terem,Szeged, Párizsi krt. 8-12.)

Ismét szakmai délutánt szervez a Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Informatikai, Távközlési és Logisztikai Klubja. A rendezvény résztvevői először egy innovatív kezdeményezésről hallhatnak, a KLM Raktár Kft. cégvezetőjétől, Kocsár Barnától. A második előadó Csák Péter, a Pagát Gold Zrt. cégvezetője a targoncák üzemeltetésével kapcsolatos aktuális kérdéseket boncolgatja.

2016. február 17. A mérlegről nemcsak könyvelőknek (Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara, Panoráma terem, Győr, Szent István utca 10/A.)

Az előadás azon vállalati közép- és felsővezetők számára lehet igazán érdekes, akik szeretnék kézben tartani társaságuk pénzügyi-számviteli folyamatait. A program lehetőséget nyújt arra, hogy átfogó képet kapjanak vállalkozásukat érintő pénzügyi kérdésekről, megismerjék a mérleg, cash flow és üzleti terv között lévő összefüggéseket.

2016. február 18. Rugalmas vállalkozás projekt- toborzási workshop (Tipographyc Irodaház előadóterem, Nyíregyháza, Debreceni út 5.)

A GINOP 5.3.1. program keretében elkezdődött azoknak a KKV-knak a kiválasztása, melyek számára 2016-tól összesen ötmilliárd forint pályázati forrás áll rendelkezésre, hogy működésükben rugalmas foglalkoztatási formákat bevezessenek. Ennek kapcsán szerveznek Nyíregyházán szakmai workshopot.

2016. február 18. Szakmai egyeztetés az új pécsi vásárcsarnokkal kapcsolatban (Pécsi Kereskedelmi Központ, Pécs, Majorossy I. u. 36 505. sz. terem)

Az elmúlt években több megbeszélés és projekt témája volt a pécsi piacok kialakítása, egységes arculata, 2015 nyarán kiírásra került az új pécsi vásárcsarnok tervpályázata. Az elkészült terveket 2015 őszén nyilvánossá tették. A vásárcsarnok tervpályázata részletesen foglalkozik, és hangsúlyozza a REL (Rövid Ellátási Lánc) fontosságát. A vásárcsarnok terveit megelőző előkészítő munka során sok jó ajánlás is készült a véleményezők részéről, mely lehetőséget teremt a továbblépésre a KKV-k és kistermelők számára is. Mindannyiunk érdeke, hogy egy ekkora volumenű beruházás tökéletesen sikerüljön, az épület funkcionális kialakítása és megjelenése összhangban legyen. Megvalósítható lenne a rövid ellátási lánc mellett a kistermelők által megtermelt alapanyagok összegyűjtése és akár kisüzemi feldolgozása, mely már márkásított termékként nagyobb értéket képviselve értékesíthető, egyben csökkenti az eladatlan termékek okozta kiesést és hulladékot.

2016. február 18. KIC INNOENERGY ACCELERATOR HUB Vállalkozói Felkészítő Program (Miskolc, Szentpáli u. 1. 4. emelet)

A KIC INNOENERGY ACCELERATOR HUB vállalkozói felkészítő programja a KIC InnoEnergy és a Bay Zoltán Nonprofit Kft. közti 5 éve tartó együttműködés bővítéseként jött létre. A programmal a különböző iparágakban keletkező, az energiaköltségek csökkentését és/vagy a CO2 kibocsátást csökkentő és/vagy az energiaellátó rendszerek biztonságát növelő technológiák, ilyen terméket fejleszteni kívánó, újonnan induló vállalkozások üzleti életképességét kívánjuk növelni.

2016. február 16. Kommunikációs és Reklámklub – Szeged Fő utcája a Tisza (Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara, Szeged, Párizsi krt. 8-12.)

Szeged Fő utcája a Tisza címmel rendezi meg következő klubnapját a Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Kommunikációs és Reklámklubja a Kamarai Székházban. A meghívott vendégek civil szemszögből tekintik át a 13 éve útjára indított, városmarketing szempontból sem elhanyagolható koncepció aktuális helyzetét.

2016. február 17-19. XXIII. Nemzetközi Energia és Innovációs Fórum

Az energetikával és innovációkkal egyaránt foglalkozó rendezvény megkezdi 23. évadát, sőt, tartalmában és struktúrájában is alkalmazkodik korunk kihívásaihoz úgy, hogy nemzetközi presztízse is emelkedik.

2016. február 18. Webáruházi trendek – 2016 (Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara Székház, Budapest, Krisztina körút 99.)

Már nem az a kérdés, hogy kell-e webáruházat üzemeltetni 2016-ban, hanem az, hogyan tudjuk a rohamos tempójú változásokat, újdonságokat követni. A B2C és B2B egyre nagyobb része tevődik át a webre, a webkereskedelem rohamos térnyerése mellett egyre nagyobb a webáruházak közötti verseny. Aki nem veszi át szinte azonnal a legújabb technológiákat, marketingfogásokat, ügyfélkezelési és értékesítési módszereket, nagyon gyorsan lemarad a versenyben. A webes ügyfél hűtlen fajta. Gyorsan vált, ha nem szolgálják ki gyorsan, könnyen, kényelmesen, ha nem keresik a kedvét, nem becsülik meg a hűségét, nem teszik elé az újdonságokat úgy, ahogyan ő szereti. Ismerje meg a legújabb webáruházi trendeket a legjobb szakemberek segítségével!