Szeptember elsejétől Robert Redeleanu foglalja el a UPC Magyarország Kft. vezérigazgatói székét. Ezzel egy időben Carra Anitát, a UPC Magyarország jelenlegi marketing és tartalomfejlesztési igazgatóját vezérigazgató-helyettessé nevezték ki.

A Liberty Global cégcsoportnál eltöltött 15 év után távozik a UPC Magyarország éléről Magnus Ternsjö vezérigazgató, aki 2015 novembere óta töltötte be ezt a tisztséget. Utódját a vállalaton belül találták meg Robert Redeleanu személyében, aki jelenleg a UPC Románia vezérigazgatójaként dolgozik és Bukarestben maradva, de meglévő felelősségi körét kibővítve, szeptember 1-től mindkét országban ellátja majd a cégvezetői feladatokat. Ezzel egy időben Carra Anitát, a UPC Magyarország jelenlegi marketing és tartalomfejlesztési igazgatóját vezérigazgató-helyettessé nevezték ki – közölte a társaság.

Az új vezérigazgató, Robert Redeleanu 2013-ban csatlakozott a UPC Romániához, több mint 15 éves szakmai tapasztalattal a háta mögött, amelyet hazájában és külföldi FMCG cégeknél szerzett vezető marketing, menedzsment és értékesítési pozíciókban. A Román Közgazdasági Akadémia elvégzését követően az Unilevernél marketingszakemberként kezdte karrierjét, majd marketingigazgatóként dolgozott, és kipróbálta magát a Telemobil/Zapp vezető mobilkommunikációs vállalatnál is. A UPC Romániához történt csatlakozását megelőző három évben a Scandia, Románia egyik legnagyobb élelmiszeripari cégének ügyvezető igazgatója volt.

Carra Anita 2015 májusa óta dolgozik a UPC Magyarország marketing és tartalomfejlesztési igazgatójaként. UPC-s pályafutását megelőzően 18 évet töltött az Unilevernél, ahol kereskedelmi, marketing és értékesítési területeken szerzett tapasztalatot különböző pozíciókban. 2012 óta az Unilever tisztítószer és kozmetikai üzletágának marketing igazgatója volt. Hollandiában és az Egyesült Királyságban is folytatott tanulmányokat, folyékonyan beszél angolul, hollandul és olaszul.