Oros Attila, a BMW Group Magyarország eddigi marketingvezetője 2016 tavasz végétől Mini márkavezetőként folytatja karrierjét a vállalatnál.

Oros Attila a Budapesti Közgazdaságtudomány Egyetem elvégzése után tanulmányait a párizsi Copernic kereskedelmi iskolában folytatta – írja a kreatív.hu.

A szakember 20 éve dolgozik az autóiparban hazai és nemzetközi területen is, így többek között 4 évet töltött a Citroen párizsi központjában, illetve később a francia márka magyarországi marketing vezetése is hozzá tartozott.

A BMW Group Magyarország marketing vezetői feladatait 2010 óta látta el sikeresen, mely időszakban a BMW folyamatosan növelte eladásait a hazai piacon. A három gyermekes szakember kiválóan beszél franciául és angolul, szabadidejét legszívesebben utazással, túrázással vagy hobbi-autózással tölti.

A Mini márkamenedzseri pozíciót korábban betöltő Jávor Dániel távozott a BMW Group Magyarországtól, karrierjét a vállalaton kívül folytatja.

Június közepétől Pócs Zsuzsanna veszi át a BMW Group Magyarország marketing vezetői feladatait. A BMW-hez újonnan érkező szakember 14 éve dolgozik az autóiparban.

Autós szakmai karrierjét 2002-ben kezdte a Porsche Hungaria PR munkatársaként, majd az elmúlt 10 évben a vállalat Audi marketing vezetői pozícióját töltötte be.

Anyanyelvi szinten beszél németül és felsőfokon angol nyelven. Szabadidejében szeret utazni, új kultúrákat felfedezni, új embereket megismerni, sokat sportol, leginkább a futás és a sízés jelenti számára a kikapcsolódást.